Brug af andres varemærker i digitale medier: Et bidrag til afklaring af varemærkerettens indhold og grænseflade

Research output: Book/ReportPh.D. thesisResearch

Standard

Brug af andres varemærker i digitale medier : Et bidrag til afklaring af varemærkerettens indhold og grænseflade. / Wallberg, Knud.

København : Djøf Forlag, 2015. 416 p.

Research output: Book/ReportPh.D. thesisResearch

Harvard

Wallberg, K 2015, Brug af andres varemærker i digitale medier: Et bidrag til afklaring af varemærkerettens indhold og grænseflade. Djøf Forlag, København.

APA

Wallberg, K. (2015). Brug af andres varemærker i digitale medier: Et bidrag til afklaring af varemærkerettens indhold og grænseflade. Djøf Forlag.

Vancouver

Wallberg K. Brug af andres varemærker i digitale medier: Et bidrag til afklaring af varemærkerettens indhold og grænseflade. København: Djøf Forlag, 2015. 416 p.

Author

Wallberg, Knud. / Brug af andres varemærker i digitale medier : Et bidrag til afklaring af varemærkerettens indhold og grænseflade. København : Djøf Forlag, 2015. 416 p.

Bibtex

@phdthesis{d33c01c5a6ea438ea63bf500ac5305ad,
title = "Brug af andres varem{\ae}rker i digitale medier: Et bidrag til afklaring af varem{\ae}rkerettens indhold og gr{\ae}nseflade",
keywords = "Det Juridiske Fakultet",
author = "Knud Wallberg",
year = "2015",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-574-3512-2",
publisher = "Dj{\o}f Forlag",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Brug af andres varemærker i digitale medier

T2 - Et bidrag til afklaring af varemærkerettens indhold og grænseflade

AU - Wallberg, Knud

PY - 2015

Y1 - 2015

KW - Det Juridiske Fakultet

M3 - Ph.d.-afhandling

SN - 978-87-574-3512-2

BT - Brug af andres varemærker i digitale medier

PB - Djøf Forlag

CY - København

ER -

ID: 138861858