Metode og metodeudvikling: Udvikling og afprøvning af spørgeskema

Research output: Book/ReportReportResearch

Metode og metodeudvikling: Udvikling og afprøvning af spørgeskema. / Agervold, M.; Kreiner, S.

Psykologisk Institut : Aarhus Universitetsforlag, 2008.

Research output: Book/ReportReportResearch

Agervold, M & Kreiner, S 2008, Metode og metodeudvikling: Udvikling og afprøvning af spørgeskema. Aarhus Universitetsforlag, Psykologisk Institut.

Agervold, M., & Kreiner, S. (2008). Metode og metodeudvikling: Udvikling og afprøvning af spørgeskema. Aarhus Universitetsforlag.

Agervold M, Kreiner S. Metode og metodeudvikling: Udvikling og afprøvning af spørgeskema. Psykologisk Institut: Aarhus Universitetsforlag, 2008.

Agervold, M. ; Kreiner, S. / Metode og metodeudvikling: Udvikling og afprøvning af spørgeskema. Psykologisk Institut : Aarhus Universitetsforlag, 2008.

@book{f8a54c60f38711ddbf70000ea68e967b,
title = "Metode og metodeudvikling: Udvikling og afpr{\o}vning af sp{\o}rgeskema",
author = "M. Agervold and S. Kreiner",
year = "2008",