Lindost og rødvin: Om substantiviske sammensætninger med adjektiv som førsteled

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Lindost og rødvin : Om substantiviske sammensætninger med adjektiv som førsteled . / Gudiksen, Asgerd.

Med fornøden højagtelse: Festskrift til Jørgen Schack i anledning af hans 60-årsfødselsdag. ed. / Margrethe Heidemann Andersen; Eva Skafte Jensen. Dansk Sprognævn, 2021. p. 81 (Dansk Sprognævns skrifter; No. 52).

Gudiksen, A 2021, Lindost og rødvin: Om substantiviske sammensætninger med adjektiv som førsteled . in MH Andersen & ES Jensen (eds), Med fornøden højagtelse: Festskrift til Jørgen Schack i anledning af hans 60-årsfødselsdag. Dansk Sprognævn, Dansk Sprognævns skrifter, no. 52, pp. 81.

Gudiksen, A. (2021). Lindost og rødvin: Om substantiviske sammensætninger med adjektiv som førsteled . In M. H. Andersen, & E. S. Jensen (Eds.), Med fornøden højagtelse: Festskrift til Jørgen Schack i anledning af hans 60-årsfødselsdag (pp. 81). Dansk Sprognævn. Dansk Sprognævns skrifter No. 52

Gudiksen A. Lindost og rødvin: Om substantiviske sammensætninger med adjektiv som førsteled . In Andersen MH, Jensen ES, editors, Med fornøden højagtelse: Festskrift til Jørgen Schack i anledning af hans 60-årsfødselsdag. Dansk Sprognævn. 2021. p. 81. (Dansk Sprognævns skrifter; No. 52).

Gudiksen, Asgerd. / Lindost og rødvin : Om substantiviske sammensætninger med adjektiv som førsteled . Med fornøden højagtelse: Festskrift til Jørgen Schack i anledning af hans 60-årsfødselsdag. editor / Margrethe Heidemann Andersen ; Eva Skafte Jensen. Dansk Sprognævn, 2021. pp. 81 (Dansk Sprognævns skrifter; No. 52).

@inbook{c5c4ed0c346345e09e84e6371fe05428,
title = "Lindost og r{\o}dvin: Om substantiviske sammens{\ae}tninger med adjektiv som f{\o}rsteled ",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, orddannelse, dansk sprog - nutid, morfologi",
author = "Asgerd Gudiksen",