Research output: Book/ReportBookCommunication

Standard

Præstationsevnen ved indtagelse af glukose og forgrenede aminosyrer i forhold til glukose eller placebo under langvarigt arbejde. / Christensen, Dirk Lund.

Institute of Sport Science : Museum Tusculanum, 1993.

Research output: Book/ReportBookCommunication

Harvard

Christensen, DL 1993, Præstationsevnen ved indtagelse af glukose og forgrenede aminosyrer i forhold til glukose eller placebo under langvarigt arbejde. Museum Tusculanum, Institute of Sport Science.

APA

Christensen, D. L. (1993). Præstationsevnen ved indtagelse af glukose og forgrenede aminosyrer i forhold til glukose eller placebo under langvarigt arbejde. Museum Tusculanum.

Vancouver

Christensen DL. Præstationsevnen ved indtagelse af glukose og forgrenede aminosyrer i forhold til glukose eller placebo under langvarigt arbejde. Institute of Sport Science: Museum Tusculanum, 1993.

Author

Christensen, Dirk Lund. / Præstationsevnen ved indtagelse af glukose og forgrenede aminosyrer i forhold til glukose eller placebo under langvarigt arbejde. Institute of Sport Science : Museum Tusculanum, 1993.

Bibtex

@book{917c2c1583f04661922be5128ce22224,
title = "Pr{\ae}stationsevnen ved indtagelse af glukose og forgrenede aminosyrer i forhold til glukose eller placebo under langvarigt arbejde",
author = "Christensen, {Dirk Lund}",