Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Standard

Udvikling af grænseregioner : Øresundsområdet - Sønderjylland/Nordtyskland: Er der strategisk vilje? / Matthiessen, Christian Wichmann.

In: Pluk, Vol. 2, 2000, p. 1-6.

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Harvard

Matthiessen, CW 2000, 'Udvikling af grænseregioner: Øresundsområdet - Sønderjylland/Nordtyskland: Er der strategisk vilje?', Pluk, vol. 2, pp. 1-6.

APA

Matthiessen, C. W. (2000). Udvikling af grænseregioner: Øresundsområdet - Sønderjylland/Nordtyskland: Er der strategisk vilje? Pluk, 2, 1-6.

Vancouver

Matthiessen CW. Udvikling af grænseregioner: Øresundsområdet - Sønderjylland/Nordtyskland: Er der strategisk vilje? Pluk. 2000;2:1-6.

Author

Matthiessen, Christian Wichmann. / Udvikling af grænseregioner : Øresundsområdet - Sønderjylland/Nordtyskland: Er der strategisk vilje?. In: Pluk. 2000 ; Vol. 2. pp. 1-6.

Bibtex

@article{52df78e074c811dbbee902004c4f4f50,
title = "Udvikling af gr{\ae}nseregioner: {\O}resundsomr{\aa}det - S{\o}nderjylland/Nordtyskland: Er der strategisk vilje?",
abstract = " ",
keywords = "Faculty of Science, regional udvikling, S{\o}nderjylland, {\O}resunds regionen, gr{\ae}nseregioner, regional development, southern Jutland, The {\"O}resund Region, border regions",
author = "Matthiessen, {Christian Wichmann}",
year = "2000",
language = "English",
volume = "2",
pages = "1--6",
journal = "Pluk fra Forskningen i Soenderjylland",
issn = "1904-724X",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Udvikling af grænseregioner

T2 - Øresundsområdet - Sønderjylland/Nordtyskland: Er der strategisk vilje?

AU - Matthiessen, Christian Wichmann

PY - 2000